بلیچینگ در علم دندانپزشکی بسیار جای صحبت دارد و امروزه لبخند شما تاثیری آنی, ناخودآگاه و بصری روی افرادی که شما را ملاقات می کنند دارد. لبخند زیبا ودرخشان تصوری از جوانی, نشاط, سلامتی, شادی و خونگرمی است. لبخند زیبا به عنوان یک لبخند سالم معنی می شود.قبل از هر کاری نسبت به انتخاب مناسب ترین روش برای سفید کردن دندانهایتان با دندانپزشک زیبایی خود مشورت کنید.از سفید کردن دندان ها به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای اصلاح طرح لبخند زیبا یاد میشود.

لبخندها باارزش هستند

آمارها نشان میدهند که با داشتن یک لبخند زیبا , ارزش بالایی در بین اطرافیان پیدا خواهید کرد. با توجه به بررسی های آکادمی دندانپزشکی زیبایی امریکا:

  • تقریبا همه بزرگسالان(99.7%) معتقدند لبخند زیبا یک دارایی مهم اجتماعی است.96% از بزرگسالان همچنین براین باورند که وجود یک لبخند جذاب باعث می شود که یک فرد در مقابل جنس مخالف بسیار فریبنده به نظر برسد.
  • سه چهارم (76%) از بزرگسالان بر این اصل اعتقاد دارند که لبخند غیرجذاب میتواند به شانس یک فرد برای موفقیت شغلی صدمه بزند.
  • و زمانی که از پاسخ دهندگان سوال شد که, “بیشترین تغییری که در لبخندتان دوست دارید انجام شود چیست؟” بیشترین پاسخ مشترک این بود که: داشتن دندان های سفیدتر و روشن تر. اگر با لبخند خود احساس خوشحالی نمیکنید, سفید کردن دندان ها میتواند اولین گام مفید باشد.

راههای سفید کردن دندان ها و هزینه ی بلیچینگ دندان

انواع روش های سفید کردن دندان یا بلیچینگ

راه های مختلفی برای سفید کردن دندان ها یا بلیچینگ وجود دارد, اما دوروشی که بیشتر مورداستفاده قرار میگیرد در مطب و یا روش خانگی توسط خودتان است, با استفاده از یکسری محصولات. سفید کردن حرفه ای دندان ها در مطب ارجع ترین روش برای سفید کردناست چرا که قوی ترین عوامل با بالاترین میزان مراقبت از دندان در مطب ها استفاده میشود.

شما نبايد تصور کنيد يک بار که دندان هايتان را سفيد کرديد هيچ وقت ديگر به سفيد کردن آنها احتياج نخواهيد داشت. سفيد کردن دندان ها آثار هميشگی ندارد  ولی دندان ها معمولا چند سالی سفيد باقی خواهند ماند.

حفظ نتايج درمانی به اين مساله بستگی دارد که شما پس از سفيد کردن دندان هايتان، چقدر توصيه های ايمنی را رعايت کنيد.