نقش دندان در زیبایی و اعتماد به نفس

اگر بگوییم زمانی که زیبا هستید داشتن اعتماد به‌ نفس کار سختی نیست درست است . یک دلیل بزرگ این است که نگاه‌های مردم شما را اذیت نمی‌کند.

زمانی که درباره‌ی چیزی در ظاهر خود نگران هستید با نگاه‌های دیگران روی خودتان احساس را حتی نخواهید داشت . شما فکر می‌کنید همه به مشکلی که در صورتتان است خیره شده‌اند . همه‌ی افراد توجه زیادی به زیبایی صورت خود دارند و به سراغ جراحی بینی ، بوتاکس ، گونه گذاشتن و … می‌روند اما اغلب کاملاً دندان‌ های خود و نقش آن‌ها در چهره‌شان را فراموش می‌کنند .

یک کار تأثیر برانگیز که می‌تواند باعث شود افراد زیادی جذب شما شوند لبخند زدن است . هر چه بیشتر لبخند بزنید افراد بیشتری جذب شما می‌شوند . مردم دوست دارند به خاطر برخورد گرم و صمیمانه‌ی شما به سمتتان بیایند . با این‌ وجود چیزی که اهمیت دارد لبخند زدن با اعتماد به‌ نفس است . لبخندی که با خجالت کشیدن همراه باشد اثر مخربی روی روابط شما خواهد داشت . برای اعتماد به‌ نفس داشتن در زمان لبخند زدن شما باید دندان‌های زیبا داشته باشید . مسلماً دوست ندارید جزء آن دسته از افراد باشید که هنگام خندیدن دستشان را جلوی دهانشان می‌گیرند تا دندان‌هایشان دیده نشود.

نقش دندان در زیبایی و اعتماد به نفس

دندان‌ ها نقش مهمی در چهره‌ی شما دارند. دندان محافظی برای لب‌های شماست که می‌تواند روی حالت چهره‌تان اثر بگذارد و به صورت شما شکل دهد . در زمان خندیدن یا حرف زدن دندان‌های شما نشان داده می‌شوند و ظاهر آن‌ها می‌تواند به زیبایی چهره‌ ی شما اضافه کرده و یا آن را خراب کند . دندان‌هایی با شکل و اندازه‌ی خوب و فاصله‌ی متناسب، در کنار دیگر اجزای صورت، لبخند و چهره‌ای زیبا برای شما می‌سازند .

در نبود کامل دندان‌ها فک بالا و پایین کوتاه شده و بخش‌های پایین صورت از طول درست تنظیم نمی‌شوند ، همچنین فاصله‌ی میان بینی و چانه کاهش می‌یابد . لب‌ها نازک شده و به سمت داخل می‌روند. گونه‌ها فرو رفته و چروک‌های پوستی نمودار می‌شوند. چانه بیرون زده و بالا می‌رود. در این شرایط فرد ظاهری بسیار مسن پیدا می‌کند و دیگر ظاهر او با سن واقعی‌اش هیچ تطابقی ندارد.

در برخی موارد برای زیبایی بیشتر دندان‌ ها بهتر است از دندان‌پزشک خود کمک بگیرید و از ترفندهای نوین استفاده کنید.